Thursday 13 June 2013

Percaya & Usaha Tangga Kejayaan

Assalamualaikum .......
Hi , semua.. Good day ya..!!

Hari ini saya baru balik dari seminar di Kuala lumpur, Penat sangat..
Tapi sebenarnya saya bukanlah nak bagitahu tentang rutin harian saya, cuma saya terjumpa sesuatu dlm perjalanan hidup saya..

Nak tahu Tak apa???

Saya jumpa Usaha, saya nampak kejayaan.....
Usaha yang pasti buat kita boleh berjaya & Kejayaan yg akan mampu buat kita gembira.

Saya Xminat Business MLM bagi saya Macam Xbest, Xmencabarkan..dan Mcm2 buruk yg org sangka psl MLM... Tapi hari ini xtahu kenapa saya Xmahu panggil business yg saya buat ini MLM..
Sebab ianya berbeza sgt pada saya, biarpun hakikatnya dia lebih kurang sama,

Saya peniaga pakaian saya ada kedai saya ada business sendiri, pelik tak kenapa saya nak mencuba benda ini, nak cari org bkn senangkan, kdg2 rasa xde sape nak dgr kita cakap apa kan...!!!
TAPI nama pun saya dilahirkan sebagai peniaga, banyak yg saya usahakan untuk membantu org bawahan saya sekaligus mengangkat diri saya bersama-sama anak2 buah saya..

Antara usaha yang saya lakukan saya membekalkan modal pendahuluan dgn cara byr ansuran secara bulanan & mingguan, bagi pulangan modal semula saya cuba utk membantu anda dengan menegakkan 1 kumpulan yg akan menjadi anak buah anda pula.

Saya dah penat ke hulu-hilir cari barang niaga utk business pakaian saya, yg untung selalu diambil org, yg kdg kala membuat saya terabai dengan tgjwb dunia & akhirat..Tapi dengan penemuan baru ini buat saya rileks, boleh berfikir boleh berhenti dari berlari... semuanya ada dlm screen saya. bila saya nak, saya tekan, bila saya nk beli saya tekan jerr, bila org nak beli pun saya just tekan n sent... Tak de lagi yg memeningkan kepala saya, duit masuk ikut usaha saya.
SYUKUR ALHAMDULILAH....Saya berjaya buka mata & hati saya.

Adanya saya untuk membantu, apa yg saya lahirkan adalah pendapat & cadagan, Wajar / tidak kita boleh fikirkan bersama.

Sedikit doa untuk memulakan sesuatu perniagaan. yg sering saya amalkan

" Ya allah sekiranya rezki masih dilangit turunkanlah...
jika sudah temukanlah....Jika Jauh dekatkan lah,
Jika haram sucikanlah..."

No comments:

Post a Comment